Telefonisch bereikbaar tijdens de openingsuren op  03/779.67.57

FAQ's

  • Met welke voertuigen/merken kan ik terecht voor onderhoud, herstellingen en wisselstukken ?

    Voor het onderhoud en herstellingen van scooters,bromfiets- en motorfietsen kan u terecht met volgende merken.

    Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha, KTM, Ducati, Husqvarna, Aprilia, BMW, Derbi, Gilera, Moto Guzzi, MV Agusta, Piaggio, Triumph, Vespa, Niu, GTS scooters, KSR moto, Torrot, Malaguti, TGB, AGM, Turbho, Sym, Motron, Brixton

    Staat u merk niet in de lijst gelieve dan contact op te nemen....

  • Kan ik gewoon langskomen voor een herstelling ?

    Neen, dit is niet mogelijk.

    Er dient steeds een afspraak telefonisch of per mail gemaakt te worden.

    Er wordt steeds geprobeerd u zo spoedig mogelijk te helpen.


  • Kan ik gelijk welk merk van voertuig nieuw aankopen bij jullie ?

    Wij leveren alleen nieuwe voertuigen van de merken waar we officieel dealer van zijn.

    Momenteel zijn dit: Malaguti, Niu, GTS, Motron, IVA en Torrot

  • Ik heb een vraag over onderdelen/wisselstukken e.d.

    Aangezien we gedurende de dag regelmatig gebeld worden met vragen over wisselstukken en/of prijzen hiervan kost dit enorm veel tijd om dit 'per direct' te doen.

    Als éénmanszaak word hier veel kostbare tijd verloren.

    Gelieve hiervoor de contactpagina te gebruiken en er word z.s.m. geantwoord op uw vraag.

  • Ik heb een technische vraag, kan dit?

    Voor een technisch woordje uitleg staan wij graag klaar voor je!

    Echter zijn sommige telefoontjes erop gericht dat van A tot Z de persoon begeleid wordt in een herstelling/probleemoplossing.

    Deze oproepen worden niet beantwoord!!!

  • Ik heb een 100% elektrische scooter, kan ik hiermee terecht?

    De herstelling voor een elektrische voertuig is complexer dan een brandstofmodel.

    Vaak vereisen deze specifiek gespecialiseerd gereedschap en diagnoseapparatuur om deze te kunnen herstellen.

    Bijgevolg herstellen wij enkel de elektrische voertuigen van de merken waar wij verdeler van zijn.


  • Ik heb mijn onderdelen voor herstelling aangekocht op 'internet' plaatsen jullie deze?

    Het antwoord hierop is 'NEE'

    Wij kiezen ervoor te werken met onze vaste leveranciers voor wisselstukken.

    Dit om garant te staan voor een kwaliteitsvolle herstelling en vlotte afhandeling van eventuele garantiegevallen.

    Bij aankopen via internet die klanten zelf regelen worden vaak de goedkoopste wisselstukken besteld zonder enige kennis over kwaliteit, pasvorm e.d.


Share by: